HID Conversion Kit $60 Special Shipped for maxima.org members
I actually was thinking of ordering some Hid's from them but guess things changed over time. Rather not be stuck in a position with broken bulbs and trying to track people down forever for a exchange. +1 on Are there any reliable vendor that sells Hids?
Hello,
Thank you for your message and we truly sorry for the inconvenience. Please email us at info@hidextra.com for any RMA warranty. We strive to provide you the best customer service for your HID purchase.
Thank you for your business and support,
HIDExtra
Thank you for your message and we truly sorry for the inconvenience. Please email us at info@hidextra.com for any RMA warranty. We strive to provide you the best customer service for your HID purchase.
Thank you for your business and support,
HIDExtra
^ As if anyone is going to deal with you if they acutally read any of this thread. You are by far, the WORST business I've ever dealt with, and I've dealt with some shady businesses.
Hello,
Thank you for your message and we are truly sorry about the inconvenience. The thread are one connection to interact with our buyer. We strive to provide the best customer service as we have direct contact number and email address. Our number is 866 857 0005 and press 11. Has your amount been refunded? If yes, please kindly accept our apologize due to process time. If not, please kindly send us a pm for your purchase name, date, email address though we will track down your original orders.
Thank you for your patience and support,
HIDExtra.
Thank you for your message and we are truly sorry about the inconvenience. The thread are one connection to interact with our buyer. We strive to provide the best customer service as we have direct contact number and email address. Our number is 866 857 0005 and press 11. Has your amount been refunded? If yes, please kindly accept our apologize due to process time. If not, please kindly send us a pm for your purchase name, date, email address though we will track down your original orders.
Thank you for your patience and support,
HIDExtra.
Hello,
Yes, we do carry 9007 10K kit for your 97 maxima. Please go ahead and make the purchase on our site. Before doing so, follows us at twitter and send a pm message to our twitter to receive promotion code from our website
Yes, we do carry 9007 10K kit for your 97 maxima. Please go ahead and make the purchase on our site. Before doing so, follows us at twitter and send a pm message to our twitter to receive promotion code from our website
We also carry LED on our website. Come follow us on http://twitter.com/#!/hidextra send us pm after following and we will send out promotional codes!! 

Hello,
Thank you for your message and we are truly sorry about the inconvenience. The thread are one connection to interact with our buyer. We strive to provide the best customer service as we have direct contact number and email address. Our number is 866 857 0005 and press 11. Has your amount been refunded? If yes, please kindly accept our apologize due to process time. If not, please kindly send us a pm for your purchase name, date, email address though we will track down your original orders.
Thank you for your patience and support,
HIDExtra.
Thank you for your message and we are truly sorry about the inconvenience. The thread are one connection to interact with our buyer. We strive to provide the best customer service as we have direct contact number and email address. Our number is 866 857 0005 and press 11. Has your amount been refunded? If yes, please kindly accept our apologize due to process time. If not, please kindly send us a pm for your purchase name, date, email address though we will track down your original orders.
Thank you for your patience and support,
HIDExtra.
Would love to get this figured out, it's been about 5-6 months now...
For now, I still say NEVER buy from HIDextra
As long as your purchase are within two years, we will offer discount replacement parts. And within a year of purchase will be honor by manufacturer warranty
Hello,
Once we have investigate your situation and has fall under the qualification of our return policy then yes, we will definitely have it resolve for your asap.
Thank you for your message and support.
HID Extra.
Once we have investigate your situation and has fall under the qualification of our return policy then yes, we will definitely have it resolve for your asap.
Thank you for your message and support.
HID Extra.
PM sent. I have dealt with your customer service, I've spoken to a few guys both who said my payment will be refunded in full in the next couple days. I've never received replacement bulbs or refund of any sort.
Would love to get this figured out, it's been about 5-6 months now...
For now, I still say NEVER buy from HIDextra
Would love to get this figured out, it's been about 5-6 months now...
For now, I still say NEVER buy from HIDextra
Took me so long to reach someone. The number they give you to rings until someone picks up. The one on the website doesn't even work.
Finally got the bulb replaced and know what? Its a different shade for some reason. Its brighter than my other HID.
Never dealing with this company ever.
Finally got the bulb replaced and know what? Its a different shade for some reason. Its brighter than my other HID.
Never dealing with this company ever.
Hello,
Thank you for your message and we are truly sorry for the inconvenience. Please kindly let us know detail situation you are encounting with our replacement bulbs. Please send us a pm or to our help@hidsupport.com of the picture showing different shade and we will be gladly to resend out new pairs out for you. To be included with the picture, please provide your purchase name, date, email, and shipping address.
Again, We strive to provide you the best customer service for your HID purchase.
HID Extra
Thank you for your message and we are truly sorry for the inconvenience. Please kindly let us know detail situation you are encounting with our replacement bulbs. Please send us a pm or to our help@hidsupport.com of the picture showing different shade and we will be gladly to resend out new pairs out for you. To be included with the picture, please provide your purchase name, date, email, and shipping address.
Again, We strive to provide you the best customer service for your HID purchase.
HID Extra
Took me so long to reach someone. The number they give you to rings until someone picks up. The one on the website doesn't even work.
Finally got the bulb replaced and know what? Its a different shade for some reason. Its brighter than my other HID.
Never dealing with this company ever.
Finally got the bulb replaced and know what? Its a different shade for some reason. Its brighter than my other HID.
Never dealing with this company ever.
Now you say you can't refund because it's past 30 days!!! Your company is a scam!
Hello,
Thank you for your message and we are truly sorry for the inconvenience. Please kindly let us know detail situation you are encounting with our replacement bulbs. Please send us a pm or to our help@hidsupport.com of the picture showing different shade and we will be gladly to resend out new pairs out for you. To be included with the picture, please provide your purchase name, date, email, and shipping address.
Again, We strive to provide you the best customer service for your HID purchase.
HID Extra
Thank you for your message and we are truly sorry for the inconvenience. Please kindly let us know detail situation you are encounting with our replacement bulbs. Please send us a pm or to our help@hidsupport.com of the picture showing different shade and we will be gladly to resend out new pairs out for you. To be included with the picture, please provide your purchase name, date, email, and shipping address.
Again, We strive to provide you the best customer service for your HID purchase.
HID Extra
Can I ask you why do you NOT HAVE US ON A DATABASE? Now that I recall, the guy who I spoke to did not have me on file. When I spoke to him he said that if I call in again, my warranty might not be warrantied. Really?!!? Is this how you run a shop?
I'll take a picture and we'll see if this will be fulfilled.
Hello,
Thank you for your message. We are truly sorry about the inconvenience. Please send us a pm regarding to your purchase name, email, and billing address though we will be able to retrieve your information. Your warranty will be cover through out one year of purchase. We apologize for the inconvenience and please kindly send us a picture at help@hidsuppot.com include with name, purchase email, shipping address, and contact number though our representative will contact you directly if additional information is needed.
Again, We strive to provide you the best customer service for your HID purchase.
HID Extra
Thank you for your message. We are truly sorry about the inconvenience. Please send us a pm regarding to your purchase name, email, and billing address though we will be able to retrieve your information. Your warranty will be cover through out one year of purchase. We apologize for the inconvenience and please kindly send us a picture at help@hidsuppot.com include with name, purchase email, shipping address, and contact number though our representative will contact you directly if additional information is needed.
Again, We strive to provide you the best customer service for your HID purchase.
HID Extra
Right, this is right after I spent over 3 months trying to get someone to fix my problem and now my warranty might have expired. I now have to go and dig up the receipt which I paid for this.
Can I ask you why do you NOT HAVE US ON A DATABASE? Now that I recall, the guy who I spoke to did not have me on file. When I spoke to him he said that if I call in again, my warranty might not be warrantied. Really?!!? Is this how you run a shop?
I'll take a picture and we'll see if this will be fulfilled.
Can I ask you why do you NOT HAVE US ON A DATABASE? Now that I recall, the guy who I spoke to did not have me on file. When I spoke to him he said that if I call in again, my warranty might not be warrantied. Really?!!? Is this how you run a shop?
I'll take a picture and we'll see if this will be fulfilled.
Poor quality bulbs, at least the h3 3k yellow bulbs that I purchased. One bulb illuminates a lime green color and the other one yellow. Car looks absolutely ridiculous. Their customer service is poor as well. Warranty policy is worst I've ever seen. Requires you cut wires a certain way, send pictures and then they'll decide whether or not they'll cover the issue.
So that we know it is not an isolated issue, I have a kit of a 92 Pathfinder in 6k but they flicker occasionally and sometimes one doesnt turn on at initial startup. I've had these for almost 1.5 years but, after dealing with them regarding my lime green fog discoloration, I rather cut my losses and choose a more reputable/customer focused vendor, even it if will cost me a few bucks more up front. Customer Service is priceless!
Just thought I'd share my feedback, in case anyone is wondering...
So that we know it is not an isolated issue, I have a kit of a 92 Pathfinder in 6k but they flicker occasionally and sometimes one doesnt turn on at initial startup. I've had these for almost 1.5 years but, after dealing with them regarding my lime green fog discoloration, I rather cut my losses and choose a more reputable/customer focused vendor, even it if will cost me a few bucks more up front. Customer Service is priceless!
Just thought I'd share my feedback, in case anyone is wondering...
Hello,
Thank you for your message. We have did huge mark down from 79.99 to 59.99. In addition, if like us on facebook right now, we will offer additional 15% off on your next purchase
Please feel free to join us at facebook!
HID Extra.
Thank you for your message. We have did huge mark down from 79.99 to 59.99. In addition, if like us on facebook right now, we will offer additional 15% off on your next purchase
Please feel free to join us at facebook! HID Extra.

Hello,
Thank you for your message. Please send us a pm regarding to your warranty. Please provide your purchase name, email address, and shipping address in order for us to track your purchase. As well as brief description of problem you have encounter. We will make sure the replacement get send us immediately. If the picture has already taken, Please kindly provide that in the pm as well. We are truly sorry for the inconvenience and we strive to provide you the best customer service for your purchase.
HID Extra.
Thank you for your message. Please send us a pm regarding to your warranty. Please provide your purchase name, email address, and shipping address in order for us to track your purchase. As well as brief description of problem you have encounter. We will make sure the replacement get send us immediately. If the picture has already taken, Please kindly provide that in the pm as well. We are truly sorry for the inconvenience and we strive to provide you the best customer service for your purchase.
HID Extra.
What a crazed out company, Im reporting you guys to the BBB, and seeking my money through Paypal. Enough is enough.
This company tried to get me to delete all negative comments on here about them and post a thread about how great they are in return for payment.
They tried to blackmail me. Not only that, but they tried to scam me again and sent a FAKE paypal message to my email saying I had the MONEY!!!! Paypal has NO record of it, they thought I'd just delete everything.
I'll be posting the PM's soon so you can all see how big of a scam this company is.
This company tried to get me to delete all negative comments on here about them and post a thread about how great they are in return for payment.
They tried to blackmail me. Not only that, but they tried to scam me again and sent a FAKE paypal message to my email saying I had the MONEY!!!! Paypal has NO record of it, they thought I'd just delete everything.
I'll be posting the PM's soon so you can all see how big of a scam this company is.
Hello,
Thank you for your message. Yes, we do sell just the bulbs. The link will be http://www.hidextra.com/h4-9003-bi-xenon-6000k-1153. Please feel free to join us on Twitter or Facebook and send us a pm to receive 15% off
HIDExtra
Thank you for your message. Yes, we do sell just the bulbs. The link will be http://www.hidextra.com/h4-9003-bi-xenon-6000k-1153. Please feel free to join us on Twitter or Facebook and send us a pm to receive 15% off
HIDExtra

Thanks sick! I'm curious as to the type of kit. As I read the various posts here...I really not getting anywhere fast. I need to know what bulb I need. Do I need the Bi-Xenon bulb? What size? 9012, 90006? Need help!
what?!?! everyone is complaining that their products are bad quality and their customer service is horrid. and you want help ordering?
see you in 3 months when everything fails and you cant get a hold of them for warranty support.
how many times have i posted this? they havent responded anywhere! multiple calls emails pms you name it.
also it is very funny that everyone who is interested in their products "just registered" i wonder if they keep registering new names to promote themselves.
Hey Br0nz. I am the real thing. I am new to this forum. I truly need help figuring out this whole buying of the HID kit situation. Again...anyone who can offer some assistance will be greatly appreciated! Thanks!
search in your gen max for others who did the conversion and did a write up on it. its not hard but if your using them for headlights with out projectors you at the very least need to aim them down for saftey. i run hid fogs my headlights are reg hal but 80w with a harness.
when you go to ddmtuning.com to order, all you select is the bulb size, they re just standard plug and play hid kits, they are 9012 for you're car, good luck!
what?!?! everyone is complaining that their products are bad quality and their customer service is horrid. and you want help ordering?
see you in 3 months when everything fails and you cant get a hold of them for warranty support.
how many times have i posted this? they havent responded anywhere! multiple calls emails pms you name it.
also it is very funny that everyone who is interested in their products "just registered" i wonder if they keep registering new names to promote themselves.
see you in 3 months when everything fails and you cant get a hold of them for warranty support.
how many times have i posted this? they havent responded anywhere! multiple calls emails pms you name it.
also it is very funny that everyone who is interested in their products "just registered" i wonder if they keep registering new names to promote themselves.
Let them order and they will then come back here wondering why the customer service is poor as hell.
They never even reply to this thread anymore



